Kraj

W "Życiu" więcej kraju i nowy dyrektor reklamy

Dziennik "Życie" (Dom Wydawniczy Wolne Słowo) ewolucyjnie zmienia strukturę tematyczną. Już od najbliższego poniedziałku dział krajowy będzie miał większą objętość...

Dziennik “Życie” (Dom Wydawniczy Wolne Słowo) ewolucyjnie zmienia strukturę tematyczną. Już od najbliższego poniedziałku dział krajowy będzie miał większą objętość (minimum 5 stron w numerze). Utrzymany zostanie udział kultury i sportu. Mniej stron zostanie poświęconych informacjom zagranicznym i gospodarczym. Według zapewnień wydawcy, nie będzie redukcji personelu. Część dziennikarzy zmieni działy. “Życie” ma od 1 marca nowego szefa biura reklamy i marketingu. Został nim Maciej Jaremczuk, wcześniej dyrektor oddziału gdańskiego “Życia”, czyli “Życia na Fali”. Zastąpił Elżbietę Nowacką, która rozstała się z wydawnictwem. Według PBC General SMG/KRC, czytelnictwo “Życia” w 1999 r. było najwyższe wiosną i latem (w czerwcu sięgnęło 2,6 proc.), a najniższe w styczniu i w grudniu – po 1,4 proc. (wskaźnik CCS). Przychody reklamowe “Życia” w ostatnim kwartale ub.r. wynosiły średnio miesięcznie 1,5 mln zł. W każdym miesiącu ukazywało się od 5 do 7 dodatków tematycznych tej gazety (Expert Media Wrocław). (KP)