Dziennik “Życie” (Dom Wydawniczy Wolne Słowo) ewolucyjnie zmienia strukturę tematyczną. Już od najbliższego poniedziałku dział krajowy będzie miał większą objętość (minimum 5 stron w numerze). Utrzymany zostanie udział kultury i sportu. Mniej stron zostanie poświęconych informacjom zagranicznym i gospodarczym. Według zapewnień wydawcy, nie będzie redukcji personelu. Część dziennikarzy zmieni działy. “Życie” ma od 1 marca nowego szefa biura reklamy i marketingu. Został nim Maciej Jaremczuk, wcześniej dyrektor oddziału gdańskiego “Życia”, czyli “Życia na Fali”. Zastąpił Elżbietę Nowacką, która rozstała się z wydawnictwem. Według PBC General SMG/KRC, czytelnictwo “Życia” w 1999 r. było najwyższe wiosną i latem (w czerwcu sięgnęło 2,6 proc.), a najniższe w styczniu i w grudniu – po 1,4 proc. (wskaźnik CCS). Przychody reklamowe “Życia” w ostatnim kwartale ub.r. wynosiły średnio miesięcznie 1,5 mln zł. W każdym miesiącu ukazywało się od 5 do 7 dodatków tematycznych tej gazety (Expert Media Wrocław). (KP)