Zagranica

Feeria kolorów w reklamie telewizorów Sony

Spektakularny spot z tonami brokatu został nagrany w starym kasynie w Rumunii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_gYdwWxSXBM%22%7D
Sony wystartował z nową kampanią linii telewizorów Bravia. W spocie “zagrały” 4 tys. balonów wypełnionych brokatem. W starym budynku kasyna balony tłoczą się, pękają, a potem wysypuje się z nich brokat. Kampania będzie miała odsłony w wybranych krajach Europy, głównie w Wielkiej Brytanii. 
Poprzednia głośna odsłona kampanii marki Bravia powstała w 2005 r. i przygotowała ją agencja Fallon London. Spot z brokatem powstał w agencji DDB Berlin, a reżyserował go amerykański reżyser Andre Stringer. Wykorzystano stare, opuszczone kasyno w Rumunii, 4 tys. balonów i 1,5 tony brokatu. Zdjęcia do spotu robił Fabian Oefner.
W spocie słyszymy piosenkę śpiewaną kiedyś przez Cyndi Lauper, teraz przez Toma Odella “True Colors”.

(Campaign)