Kraj

Bartek Grędysa w kreacji 180heartbeats + Jung v. Matt

Agencja ma nowego senior copywritera.

Bartek Grędysa w kreacji 180heartbeats + Jung v. Matt
Do kreacji 180heartbeats + Jung v. Matt dołączył Bartek Grędysa jako senior copywriter. Jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim. Miał zostać radiowcem, został copywriterem. Najpierw w JWT, potem w Euro RSCG, Grey i BBDO. Pracował dla takich marek jak: Link4, Totalizator Sportowy, Orlen, Chevrolet, Mercedes-Benz, Cheetos, Lay’s. Przez ostatnie dwa lata jako creative leader odpowiadał za marki Danone w agencji Y&R. Poza reklamą należał do grupy teatralnej Chór Kobiet, grając w spektaklu “Requiemaszyna” w Instytucie Teatralnym i w teatrach we Francji i w Niemczech. W 180heartbeats + Jung v. Matt będzie pracował w teamie Nike.