Zagranica

Rodzice milenialsi najbardziej "organiczni"

W Stanach Zjednoczonych milenialsi, którzy mają dzieci, częściej wybierają produkty organiczne z myślą o zdrowiu i kondycji rodziny.

Badania Organic Trade Association (OTA) w Stanach Zjednoczonych wykazały, że milenialsi, którzy są rodzicami, częściej niż starsze pokolenia wybierają produkty organiczne z myślą o zdrowiu swoim i dzieci. Raport stwierdza, że 52 proc. rodziców z pokolenia milenialsów kupuje produkty organiczne. Dla porównania: 14 proc. przedstawicieli pokolenia baby boomers wybiera produkty organiczne dla siebie i swoich dzieci. Badanie wykazało, że szczególnie milenialsów interesuje droga produkcyjna, miejsce pochodzenia produktu, mają dla nich znaczenie lokalność i jakość produkcji. Dodatkowo badanie przeprowadzone w Stanach na próbie 1800 osób wykazało, że w gospodarstwom  domowym z co najmniej jednym dzieckiem w wieku 18 lat w 82 proc. przypadków zdarza się sięgać po produkty organiczne. Liczba rodzin, które w ogóle nie kupują produktów organicznych, konsekwentnie w USA spada – od 2009 r. o ponad połowę. 

(SupermarketNews)