Kraj

TVP chwali się wzrostami swojej platformy VoD

Od premiery jesiennej ramówki liczba odtworzeń materiałów wideo wzrosła aż o 50 proc.

Telewizja Polska (TVP) chwali się sukcesem swojej platformy VoD (Vod.tvp.pl). Nadawca podaje, że prawie 1,3 mln użytkowników odwiedziło w drugim tygodniu września serwisy VoD TVP, a od początku jesiennej ramówki liczba odtworzeń materiałów wideo wzrosła aż o 50 proc. w porównaniu z 2015 r.

TVP wskazuje, że wynika to z decyzji o rezygnacji z zamieszczania materiałów wideo w konkurencyjnych serwisach. Prawie wszystkie programy jesiennej ramówki są dostępne na VoD. TVP przewiduje, że dane dla Vod.tvp.pl z całego miesiąca będą rekordowe.

Najwyższy wzrost oglądalności przez internet odnotowały seriale: “M jaki miłość” (o 17 proc.), “Ranczo” (10 proc.) i “Barwy szczęścia” (9 proc.).

Od początku września serwisy Vod.tvp.pl wyprzedziły serwisy Cyfrowego Polsatu i zajęły drugą pozycję pod względem liczby realnych użytkowników wśród nadawców telewizyjnych (na podst. dane z badania Gemius/PBI oraz Gemius Stream).