Kraj

Małgorzata Megger i Maciej Szaroleta w Albedo Marketing

Nowi szefowie działu field marketingu i strategii.

Małgorzata Megger i Maciej Szaroleta w Albedo Marketing
W Albedo Marketing stanowisko szefa działu field marketingu objęła Małgorzata Megger, natomiast dyrektorem strategii został Maciej Szaroleta.
Małgorzata Megger związana jest z branżą reklamową od ponad 10 lat. Wcześniej jako head of promotion w agencji V&P zarządzała działem field marketingu, współpracując głównie z markami sektora FMCG. Realizowała również działania BTL na stanowisku account managera agencji X5.
W Albedo odpowiada za zarządzaniem ogólnopolską strukturą regionalnych menedżerów, rozbudowę oferty działań terenowych oraz nadzorowanie projektów sprzedażowych dla klientów agencji.
Maciej Szaroleta to natomiast strateg marketingowy z 11-letnim doświadczeniem w agencjach reklamowych, public relations, interaktywnych oraz po stronie klietna. Specjalizuje się w branży FMCG i nowych technologiach. Wcześniej kierował działem komunikacji marketingowej w H+K Strategies, odpowiadał za budowanie strategii komunikacji interaktywnej w
Małgorzata Megger i Maciej Szaroleta w Albedo Marketing
 Galileo Interactive i opiekował się marką Warka w Grupie Żywiec. Twórca strategii kampanii “#ocalksiążki”, nagrodzonej Złotymi Spinaczami 2015 w kategoriach: public affairs oraz kultura i media za kampanię.
W Albedo Marketing stoi na czele działu strategii oraz odpowiada za PR agencji.