M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Emilia Wilamowska group account directorem w OMD (Optimum Media)

Maciej Florek | 29 września 2016, 06:00

Do tej pory odpowiadała za obsługę Renault na siedmiu rynkach.

Emilia Wilamowska awansowała na stanowisko group account directora w domu mediowym OMD (Optimum Media). Będzie kierowała jednym z zespołów klienckich obsługujących klientów: Renault, Nissan i BSH. Wilamowska wcześniej odpowiadała za strategię komunikacyjną i koordynację działań Renault na siedmiu rynkach east (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Litwa, Łotwa i Estonia). W branży mediowej pracuje od 10 lat. Wcześniej zajmowała się m.in. strategiczną obsługą  i koordynacją działań mediowych dla marek firmy Johnson & Johnson na rynkach CEE. Pracowała również dla marek HJ Heinz i Sony.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,