Przetargi

Bols bada cztery koncepty obsługi marki Carlo Rossi

Firma Bols ma ogłosić zwycięzcę przetargu reklamowego dotyczącego konceptu strategii i kreacji marki win stołowych Carlo Rossi w grudniu br....

Firma Bols ma ogłosić zwycięzcę przetargu reklamowego dotyczącego konceptu strategii i kreacji marki win stołowych Carlo Rossi w grudniu br. Obecnie projekty czterech agencji uczestniczących w przetargu: G7, OgilvyOne Worldwide, 4Fame i GPD, są poddawane badaniom konsumenckim prowadzonym przez instytut badawczy SMG/KRC Millward Brown Co. Na przyszły rok firma Bols zaplanowała pierwszą kampanię stołowych win kalifornijskich Carlo Rossi. Jej celem będzie zakomunikowanie nowego pozycjonowania produktu. Kampania reklamowa ma przyczynić się do wzmocnienia świadomości marki oraz wzrostu poziomu sprzedaży Carlo Rossi. W grudniu br. rozpocznie sie cykl promocji sprzedażowych win Carlo Rossi prowadzonych w sieciach handlowych. Do butelek czerwonego wina będą dołączone specjalne przyprawy umożliwiające domowe wykonanie wina grzanego. Akcja będzie kontynuowana w styczniu 2005 r. w restauracjach i pubach na terenie kurortów zimowych. Będzie tam serwowany rozgrzewający, gorący drink na bazie czerwonego wina Carlo Rossi. Według Lidii Jędrzejewskiej, brand managera w firmie Bols, marka ta pod względem wolumenu sprzedaży zajmuje czwartą pozycję w rankingu win stołowych sprzedawanych w Polsce oraz drugą pozycję w sprzedaży win w supermarketach. Dokładne informacje o poziomie jej sprzedaży nie zostały ujawnione. (MKS)