Kraj

Rita Schultz i Michał Staszewski w biurze reklamy PMPG Polskie Media

Wydawca wzmacnia wybrane działy.

Biuro Reklamy PMPG Polskie Media rozbudowuje zespół i wzmacnia kluczowe działy.

Do zespołu PMPG jako dyrektor zarządzająca ds. projektów specjalnych dołącza Rita Schultz. Marketingiem i sprzedażą tygodnika „Do Rzeczy” i miesięcznika „Historia Do Rzeczy” pokieruje Michał Staszewski.

Rita Schultz ostatnio była dyrektorem ds. komercyjnych w Gremi Media Communications, wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej”. Wcześniej odpowiadała za projekty specjalne „Bloomberg Businessweek Polska”, była również redaktor naczelną “Polish Market” i “Home&Market”. Wczesniej pracowała w branży finansowej, IT i medycznej.

Michał Staszewski przez ostatnie trzy lata pracował w Biurze Reklamy Fratrii, wydawcy tygodnika „W Sieci”. Wcześniej był związany z Burda Media Polska, gdzie pełnił funkcję p.o. head group managera zespołu sprzedaży magazynów poradnikowych, pracował także dla Polsat Media i Wydawnictwa Bauer.

W ostatnich tygodniach do PMPG dołączył też jako  digital business manager Arkadiusz Mężyński, wcześniej m.in. dyrektor ds. e-commerce w Infor.pl oraz kierownik projektów e-commerce w Wirtualnej Polsce, przez lata związany też zawodowo z Merlin.pl. Digital sales managerem został Jacek Wiśniewski, w przeszłości m.in. kierownik zespołu sprzedaży rozwiązań e-commerce Wirtualnej Polski oraz kierownik Biura Reklamy w wydawnictwie Prószyński Media. To nowe stanowiska w strukturze Grupy PMPG.