Kraj

Startuje kampania przekąsek DayUp [wideo]

Realizują ją Vizeum i K2 Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCV-nQkvGi_s%22%7D
Ruszyła kampania DayUp (Arteta), naturalnych przekąsek z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych. Kampanię zbudowano wokół hasła “Nie pozwól karmić się ściemą”. Spoty wspierające DayUp będą emitowane w TVP oraz na głównych i tematycznych kanałach TVN i Polsatu oraz na kanałach z grupy IDM.net. Kampania online obejmie główne portale horyzontalne i wybrane serwisy kierowane do kobiet. Działania będą również w przestrzeni miejskiej w głównych miastach Polski – na nośnikach cilylight oraz na nośnikach digital OOH w komunikacji miejskiej.

Za strategię, zakup i planowanie mediów odpowiada Vizeum Polska. Koncept kreatywny przygotowany został przez K2 Media. Agencja odpowiedzialna jest za całościowy nadzór kreatywny i produkcyjny kampanii.