Kraj

Eurobank kusi dodatkową gotówką przy przeniesieniu kredytów

W ten sposób bank promuje ofertę kredytu konsolidacyjnego. Piotr Adamczyk znów w akcji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFhs8MjztVrY%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FvskSmgMt2iI%22%7D
Eurobank ruszył z nową kampanią reklamową. Zachęca do skorzystania ze swojej oferty kredytów konsolidacyjnych. Tym, którzy zdecydują się przenieść do niego swoje dotychczasowe zobowiązania, obiecuje nie tylko raty niższe od poprzednich ale także dodatkową gotówkę na dowolny cel. Bank oferuje kredyty konsolidacyjne w wys. od 2 do 175 tys. zł na okres od 3 miesięcy do 9 lat.

W reklamach banku ponownie wystąpił aktor Piotr Adamczyk

Kreacje reklamowe dla banku przygotowuje agencja GPD, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.