M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lubella zachęca do udziału w loterii

Katarzyna Woźniak | 5 października 2016, 06:00

Marka z portfolio Maspeksu zaprasza do zabaw w kuchni.

Lubella, marka z portfolio Maspeksu, startuje z jesienną loterią dla konsumentów. Kolejna akcja marki oparta na angażującym mechanizmie ma być okazją do zdobycia kulinarnych gadżetów. Rejestrując promocyjny kod na stronie WWW, codziennie można wygrać jedną z 10 tys. ściereczek, a co tydzień robota kuchennego marki Bosch. W promocji dostępne są ściereczki w 10 różnych wariantach – wszystkie z humorystycznymi hasłami do wyboru. Każdy laureat może wybrać swój ulubiony wzór. Do sklepów trafiło 6 milionów opakowań z promocyjnymi kodami: makarony Lubella - Classic, Pełne Ziarno i Jajeczna oraz mąki Lubella - Puszysta i Pełne Ziarno. Akcja dodatkowo wspierana jest kampanią w internecie odsyłającą do strony poświęconej loterii. Za koncept loterii odpowiada agencja GPD. Za przygotowanie strony internetowej odpowiada Grupa3. Media na potrzeby kampanii kupuje Mindshare.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,