Kraj

Robert Korzeniowski w kampanii wizerunkowej agencji Walk [wideo]

Długodystansowość i rozległa perspektywa jako główne wyróżniki agencji w kampanii na 10-lecie istnienia Grupy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FeAduxD46Lbg%22%7D
Z okazji 10. urodzin agencja Walk zrealizowała film “Long Distance Agency” z udziałem czterokrotnego mistrza olimpijskiego w chodzie – Roberta Korzeniowskiego. Film ma obrazować umiejętne budowanie długofalowych relacji z klientami.

Agencja przypomina, że w momencie startu na rynku posługiwała się hasłem “The journey is the reward”.

Bohater spotu w swoim życiu zawodowym, pokonując kilometry, mierzy się nie tylko ze swoimi przeciwnikami, ale też ze sobą – swoim ciałem, umysłem i ograniczeniami. Jego sukces zależy od niego samego. Dla Walka wysiłek i pasja mają być odzwierciedleniem codziennej pracy. Celem agencji jest tworzenie kampanii, które na długo pozostaną w świadomości konsumentów. Z kolei nagrodą w tej podróży jest zaufanie klientów i oparte na profesjonalizmie relacje z nimi.

W portfolio Walk znajdują się projekty zrealizowane między innymi dla takich klientów, jak: CEDC, Ergo Hestia, Griffin Real Estate, Grupa Adamed, Henkel, IKEA Centres, Nikon, Onet RASP, Orange, Porsche Polska, Red Bull czy Sony. Działania komunikacyjne prowadzone przez agencję były wielokrotnie nagradzane w branżowych konkursach, zarówno zagranicznych, jak i polskich, m.in. Cannes Lions, Effie, Eurobest, Golden Drum, KTR, Innovation AD, Sabre Awards, MP Power Awards, Kreatura oraz Złote Spinacze. W tegorocznym rankingu KTR obchodzący jubileusz Walk został drugą najbardziej kreatywną agencją reklamową w Polsce.