Kraj

Shell współpracuje ze "Sprytnymi babkami"

Pierwszą akcję z tzw. internetowymi influencerami dla sieci paliwowej przygotował MediaCom Beyond Advertising.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSV_LBjOxnx4%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Firma paliwowa Shell Polska rozpoczęła pierwszą w swojej historii akcję promocyjną z udziałem internetowych influencerów. Do akcji producent paliw zaprosił autorki vloga „Sprytne babki” – kobiecej wersji „5 sposobów na”. Celem promocji jest przypomnienie konsumentom usług, które znajdą się w standardowej ofercie stacji Shell. – Poprzez współpracę z vlogerkami, chcemy przybliżyć naszym klientkom pomocną obsługę, z której mogą skorzystać na co dzień, odwiedzając nasze stacje benzynowe. Zależy nam, by dotrzeć do naszych klientów, wykorzystując różne formy komunikacji, stąd pomysł na sięgnięcie właśnie po influencer marketing – komentuje Katarzyna Starke-Zarańska, fuels brand manager Shell Polska.

“Sprytne babki” to vlog poświęcony lifehackom, czyli przydatnym wskazówkom, które mają ułatwić radzenie sobie z  codziennymi sytuacjami. W ramach współpracy z Shell influencerki przygotowały zestaw praktycznych porad dla każdej kobiety prowadzącej samochód. Na potrzeby akcji powstał specjalny film “Sprytne babki – sposoby na podróżowanie”, w którym widzowie znajdą wiele praktycznych wskazówek, m.in. kobiece pomysły związane z tankowaniem paliwa, informacje o obowiązkowym wyposażeniu auta czy pomysły na wspólną zabawę w samochodzie z dziećmi.

Za przygotowanie i realizację projektu odpowiada MediaCom Beyond Advertising.