Firma paliwowa Shell Polska rozpoczęła pierwszą w swojej historii akcję promocyjną z udziałem internetowych influencerów. Do akcji producent paliw zaprosił autorki vloga „Sprytne babki” – kobiecej wersji „5 sposobów na”. Celem promocji jest przypomnienie konsumentom usług, które znajdą się w standardowej ofercie stacji Shell. – Poprzez współpracę z vlogerkami, chcemy przybliżyć naszym klientkom pomocną obsługę, z której mogą skorzystać na co dzień, odwiedzając nasze stacje benzynowe. Zależy nam, by dotrzeć do naszych klientów, wykorzystując różne formy komunikacji, stąd pomysł na sięgnięcie właśnie po influencer marketing – komentuje Katarzyna Starke-Zarańska, fuels brand manager Shell Polska.
“Sprytne babki” to vlog poświęcony lifehackom, czyli przydatnym wskazówkom, które mają ułatwić radzenie sobie z codziennymi sytuacjami. W ramach współpracy z Shell influencerki przygotowały zestaw praktycznych porad dla każdej kobiety prowadzącej samochód. Na potrzeby akcji powstał specjalny film “Sprytne babki – sposoby na podróżowanie”, w którym widzowie znajdą wiele praktycznych wskazówek, m.in. kobiece pomysły związane z tankowaniem paliwa, informacje o obowiązkowym wyposażeniu auta czy pomysły na wspólną zabawę w samochodzie z dziećmi.
Za przygotowanie i realizację projektu odpowiada MediaCom Beyond Advertising.