Kraj

Anna Stawska, Sławomir Bełch i Piotr Gardocki dołączają do MullenLowe

Agencja wzmacnia dział kreacji i client service.

Zespół agencji MullenLowe Warsaw wzmocnił się o trzy nowe osoby. Anna Stawska objęła stanowisko account directora, Sławomir Bełch – senior art directora, a Piotr Gardocki – senior digital copywritera.

Ania Stawska od 13 lat pracuje w branży marketingowej i reklamie. Przez ostatnie 4,5 roku pracowała w Streetcom Polska, gdzie nadzorowała zespół obsługi klienta oraz prowadziła kampanie dla marketerów z kategorii FMCG, retail i usług. Wcześniej związana była z sieciowymi agencjami reklamowymi TBWA, Y&R oraz McCann Erickson.

Sławomir Bełch w branży reklamowej działa od 11 lat. Doświadczenie zdobywał m.in. w: Momentum Worldwide,
Tippingpoint, FCB Warsaw oraz IQ Marketing. Tworzył kreacje BTL, ATL i digital dla takich marek jak: Jacobs, Milka, Nivea, UPC, Krakus, SC Johnson, Radio Eska, VW Bank, Bols, Absolut, Herbapol Lublin, Polpharma, Bank BGŻ, Maybelline, Nestle.

Piotr Gardocki jest związany z branżą reklamową od siedmiu lat. Doświadczenie zdobywał w takich agencjach jak BBDO, Grey, JWT czy VML, gdzie odpowiadał za kreację kampanii digitalowych i crossplatformowych. Realizował m.in. projekty dla IKEA, Microsoftu, H&M, Lay’s, Ernst & Young, Mercedes-Benz, Allegro, mBanku.