M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Połącz raty i spłacaj je po swojemu" - nowa kampania ING Banku

Maciej Burlikowski | 6 października 2016, 06:00

Adam Woronowicz w kolejnej realizacji dla banku.

ING Bank Śląski (ING Bank) rozpoczął internetową kampanię reklamującą pożyczki gotówkowe. Bank zachęca klientów posiadających kilka zobowiązań kredytowych w różnych bankach do połączenia ich w jedną ratę, którą klient może spłacać na własnych zasadach: raz mniej, raz więcej. W sytuacji, gdy posiada nadwyżki finansowe, może spłacić więcej niż wysokość raty ustalona w umowie, a harmonogram spłaty zostanie automatycznie zaktualizowany. Ponadto ING nie pobierze prowizji za udzielenie pożyczki, jeśli co najmniej jej połowa (minimum 4 tys. zł) zostanie przeznaczona na połączenie zobowiązań kredytowych z innych banków. Kampanię wspiera akcja promocyjna, dzięki której klient może dodatkowo otrzymać zwrot pierwszej raty (maksymalnie 200 zł).

W rolę bohatera kampanii wciela się aktor Adam Woronowicz, znany z poprzednich akcji promujących pożyczki gotówkowe ING. Zachęca on do połączenia wielu rat kredytowych w jedną i uporządkowania swoich finansów za pomocą hasła kampanii: „Pożyczyłem, połączyłem, po swojemu spłaciłem”. ING Bank Śląski kontynuuje w ten sposób linię komunikacyjną rozpoczętą w zeszłorocznej kampanii.

Kampania będzie prowadzona w portalach (m.in. Onet.pl, WP.pl, Interia.pl i O2.pl) oraz w wybranych sieciach reklamowych. Uzupełnieniem są działania w kanale mobile, a także kontekstowa obecność w wybranych serwisach e-commerce oraz contentmarketingowych.

Za działania internetowe dla ING Banku odpowiada agencja Gong.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,