Zagranica

Droga5 przygotowała kampanię pierwszego telefonu Google

Gigant z Mountain View na serio wszedł w biznes sprzętowy.

Google zaprezentował swój pierwszy telefon pod marką Pixel, a także gogle virtual reality Daydream View, domowego asystenta Google Home i inteligentny router wi-fi. 

Do tej pory pod marką Pixel Google miał w ofercie jedynie laptop i tablet. Telefony były dotąd kobrandowane przez Google z innymi producentami (np. Motorola, HTC, LG) w ramach programu Nexus.

Tym razem Google podkreśla, że Pixel to jego produkt hasłem “Made by Google”. Firma chce konkurować z Apple, bo telefon Pixel będzie lokowany w segmencie premium – cena powyżej 600 dolarów. O konkurencji z Apple świadczy też inny fakt – telefon Pixel ma zestawie wtyczkę i kabel do bezpośredniego transferu danych z iPhone. 

Kampanię dla nowych produktów sprzętowych Google przygotowała agencja Droga5. W reklamach telefonów Pixel jest przytyk do ostatniej premiery Apple. Google podkreśla, że Pixel ma gniazdo słuchawkowe, czego w najnowszych modelach iPhone nie ma. Brak tego wejścia stał się w mediach głównym tematem doniesień z premiery nowych produktów Apple.

(AdAge)