Kraj

San Markos i Chimney Poland z drugą odsłoną działań dla rozważnej adopcji psów

Startuje druga odsłona kampanii "Dopasowani kompani".

San Markos i Chimney Poland z drugą odsłoną działań dla rozważnej adopcji psów
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 9 września, wystartowała kampania społeczna “Dopasowani kompani”, promująca odpowiedzialną adopcję dorosłych psów. Właśnie startuje jej druga odsłona. Celem działań jest zwrócenie uwagi na problem bezrefleksyjnej adopcji dorosłych psów i promowanie świadomej decyzji w tym zakresie w oparciu o dopasowanie charakterologiczne właścicieli i pupili. Autorem kampanii, w której wzięło udział wiele gwiazd i znanych osobistości, jest agencja San Markos przy współpracy z agencją strategiczną Melting Pot. Sesję zdjęciową wyprodukowała agencja Purple Talents, postprodukcję wykonał Plupart.
Po emisji 3 spotów telewizyjnych pokazujących efekty niedopasowania psów fundacja publikuje 6 layoutów pokazujących – w humorystyczny, przerysowany sposób –  jak wygląda życie z prawdziwym kompanem. Psem, który w każdej sytuacji jest ze swoim właścicielem, podziela jego pasje, tworzy zgraną drużynę.
W sesji zdjęciowej wzięli udział: Karolina Korwin Piotrowska, Julia Pogrebińska, Wojciech Włodarczyk, Karol Bedorf, Kamil Pawelski, Katarzyna Warnke. Kampanię zrealizowali: Tomek Kordek (fotograf), Anna Skała z Purple Talents, za postprodukcję odpowiada Krzysztof Radzikowski z Plupart.