Kraj

Marek Gawdzik chief operations officerem w Infuture

Będzie odpowiadać za business development i strategię komunikacji.

Marek Gawdzik objął stanowisko chief operations officerem w powoływanym przez Natalię Hatalską instytucie Infuture. W ostatnich miesiącach zaangażowany był w opracowanie strategii instytutu oraz koordynował prace związane z jego powstaniem. W Infuture odpowiedzialny będzie za business development i strategię komunikacji.

Marek Gawdzik od kilkunastu lat związany jest z polską sceną marketingową. Współtworzył strategię komunikacji marketingowej Wirtualnej Polski w latach 2006 – 2011. Koordynował prace kreatywne, kampanie reklamowe i architekturę media-planów portalu. Tam też rozpoczął współpracę z Natalią Hatalską w kierowanym przez nią w latach 2006-2009 Zespole Komunikacji.W latach 2013 – 2016 był zaangażowany w powstanie nowej platformy marketingowej i portalu angażowania konsumentów TestMeToo.com. Odpowiedzialny za strategię, zarządzanie projektem oraz brand development.

Głównym obszarem działalności nowopowołanego Infuture ma być prognozowanie trendów, tworzenie scenariuszy przyszłości oraz wspieranie marek, firm, instytucji w planowaniu strategicznym.