Zagranica

Chivas Regal chce docierać do młodszych konsumentów

Podczas London Cocktail Week marka uruchomiła pop-up bar w popularnym Truman Brewery.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2554zFN9c_E%22%7D
Marka Chivas Regal wystartowała z projektem, którego celem jest zainteresowanie młodych konsumentów marką szkockiej whisky. Wykorzystując popularność London Cocktail Week, otworzyła pop-up bar w popularnym wśród młodych miejscu: Truman Brewery. Na miejscu prezentuje historię marki, pokazy baristów i edukuje na temat sposobów rozróżniania rodzajów whisky. Oddzielnie organizuje również degustacje dla konsumentów. 

(Campaign)