Kraj

Trzy nowe osoby w Amplifi

Do spółki dołączają Beata Dąbrowska, Maja Lindner i Marcin Rzeźnik.

Trzy nowe osoby w Amplifi
Do Amplifi Polska, spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączają Beata Dąbrowska (na zdj. z lewej) jako head of invesment, Maja Lindner jako media business intelligence manager oraz Marcin Rzeźnik jako multiscreen invesment manager.

Do zakresu obowiązków Dąbrowskiej będzie należało tworzenie i realizacja strategii zakupu wszystkich mediów w ramach grupy Dentsu oraz rozwijanie produktów wspierających planowane i zakup mediów ze szczególnym uwzględnieniem mediów digital. Dąbrowska do Amplifi Polska przechodzi z USP Zdrowie, gdzie przez ostatnie cztery lata pełniła funkcję marketing communication managera. Wcześniej przez 11 lat związana była z Nestle, gdzie pracowała jako media & advertising production manager oraz brand communication development manager. W Amplifi będzie raportowała do managing directora Arkadiusza Szulca.

Lindner ostatnie osiem lat kariery spędziła, pracując dla stacji telewizyjnych m.in. Telewizji Polskiej, Fox International Channels, a ostatnio jako manager strategy & business development w Discovery Channel.

Rzeźnik przed dołączeniem do Amplifi przez pięć lat obejmował stanowisko buying managera w domu mediowym Zenith. Z branżą mediową związany jest od 2006 r., karierę zaczął w domu mediowym OMD.