M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Świtalski i Franc przechodzą z Agory do Ströer Digital Media

Maciej Florek | 12 października 2016, 06:00

Wzmacniają dział agencyjny.

Do zespołu Ströer Digital Media dołączyli Hubert Świtalski i Daniel Franc, wcześniej związani z Agorą. W Ströerze wzmocnią dział sprzedaży agencyjnej, a ich zadaniem będzie m.in. wdrożenie do sprzedaży nowej linii produktowej.

Hubert Świtalski jako head of agency team będzie odpowiadał za cały dział sprzedaży agencyjnej, raportując bezpośrednio do Artura Muszkieta, dyrektora zarządzającego. Ostatnio w Agorze zajmował stanowisko agency group head Sport.pl, przeprowadzając wielokanałowe kampanie dla takich marek jak Adidas, Visa czy Renault. Wcześniej pracował przy projektach edukacyjno-informacyjnych w branży profesjonalnych szkoleń.

Daniel Franc, pełniąc funkcję agency sales managera, pokieruje jednym z teamów sprzedażowych obsługujących klientów agencyjnych. Wcześniej przez osiem lat był związany z Biurem Reklamy Agora, gdzie ostatnio zajmował stanowisko senior account managera. Odpowiadał m.in. za planowanie niestandardowych akcji crossmediowych dla największych domów mediowych, rozwój produktu reklamowego Gazeta.pl oraz szkolenie nowych pracowników.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,