M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agencja Mother ma ratować branżę diamentową w Stanach

( red. ) | 12 października 2016, 06:00

Wystartowała kampania uświadamiająca wartość i znaczenie diamentów w biżuterii zaręczynowej.

The Diamond Producers Association w Stanach zleciło agencji Mother przygotowanie kampanii edukacyjno-wizerunkowej, która ma być adresowana do potencjalnych kupujących pierścionki zaręczynowe. Kampania jest podyktowana spadkami na rynku - coraz mniej osób w Stanach decyduje się na ślub, blednie też symbol kamieni szlachetnych jako symbolu wiecznego szczęścia w związkach.

Za reżyserię spotu reklamowego odpowiada Casper Balslev z RSA Films. Zestawia intymność relacji z naturalnymi obrazami przestrzeni. Drugi spot, "Wild and Kind", odnosi się do partnerskiego zobowiązania zaręczynowego. Ma być adresowane do ludzi, którzy przysięgają sobie miłość do końca życia - i niekoniecznie ma się to wiązać z zawarciem związku małżeńskiego.
Badanie, jakie zrealizowało Mother, wykazało, że milenialsi nie znają wartości i symbolicznego znaczenia diamentów w akcie przekazania podarunku.

(AdWeek)

Czytaj więcej na temat: , , ,