Zagranica

Agencja Mother ma ratować branżę diamentową w Stanach

Wystartowała kampania uświadamiająca wartość i znaczenie diamentów w biżuterii zaręczynowej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FV1bJ_OXOeUU%22%7D
The Diamond Producers Association w Stanach zleciło agencji Mother przygotowanie kampanii edukacyjno-wizerunkowej, która ma być adresowana do potencjalnych kupujących pierścionki zaręczynowe. Kampania jest podyktowana spadkami na rynku – coraz mniej osób w Stanach decyduje się na ślub, blednie też symbol kamieni szlachetnych jako symbolu wiecznego szczęścia w związkach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fg_whjfNkvGw%22%7D
Za reżyserię spotu reklamowego odpowiada Casper Balslev z RSA Films. Zestawia intymność relacji z naturalnymi obrazami przestrzeni. Drugi spot, “Wild and Kind”, odnosi się do partnerskiego zobowiązania zaręczynowego. Ma być adresowane do ludzi, którzy przysięgają sobie miłość do końca życia – i niekoniecznie ma się to wiązać z zawarciem związku małżeńskiego.
Badanie, jakie zrealizowało Mother, wykazało, że milenialsi nie znają wartości i symbolicznego znaczenia diamentów w akcie przekazania podarunku.

(AdWeek)