M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Krzysztof Ziewiec będzie odpowiadał za komunikację marketingową PSP - Blik

Maciej Burlikowski | 12 października 2016, 06:00

Doświadczony menedżer pokieruje komunikacją standardu płatności mobilnych.

Krzysztof Ziewiec będzie pracował w spółce Polski Standard Płatności (PSP), operatora krajowego systemu płatności mobilnych pod marką Blik, stworzonego przez banki działające w Polsce. Będzie odpowiadał za komunikację marketingowo-reklamową. Ma raportować do Anny Nowackiej, dyrektora marketingu PSP.

Przez ostatnie dwa lata Ziewiec prowadził działalność konsultingowo-doradczą. Wcześniej pracował w marketingu koncernu energetycznego PGE, a poprzednio przez szereg lat w marketingu Polkomtela, operatora sieci Plus (gdzie był zastępcą dyrektora departamentu komunikacji marketingowej. Zdobył m.in. Złote EFFIE 2008 w kategorii Long Term za komunikację marki Plus (kabaret Mumio), Złote Orły za kampanię marki Plus "Taryfy Syberyjskie" i "Rarka Plusa", KTR - Złoto w kategorii reklama za kampanię "Oferta smartfonowa Zabaweczka".

Udziałowcami spółki PSP jest sześć polskich banków (Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski i mBank oraz PKO BP) obejmujących swym zasięgiem ok. 60 proc. wszystkich klientów banków w kraju. System jest otwarty - na tych samych warunkach mogą dołączać do niego kolejne krajowe banki i firmy rynku finansowego. Od maja 2016 r. z Blika mogą korzystać klienci Getin Noble Banku, a nad wdrożeniem pracują m.in.: Credit Agricole, Eurobank, NeoBank, BNP Paribas Bank Polska i Idea Bank.

Jak pisaliśmy w MMP24.pl 28 września br., Blik szykuje się do pierwszej dużej kampanii reklamowej, która wypromować zarówno markę Blik, jak i same płatności mobilne.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,