M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wedel adresuje komunikację pralin do kobiet

Katarzyna Woźniak | 12 października 2016, 06:00

Lotte Wedel promuje trzy warianty pralin z myślą o kobiecych spotkaniach.

Lotte Wedel promuje praliny Wedlowskie Desery jako produkt adresowany do kobiet. Motywem przewodnim komunikacji mają być kobiece spotkania.
Główną osią zintegrowanej komunikacji jest spot telewizyjny emitowany na antenach głównych stacji, jak również w niszowych kanałach tematycznych. Dopełnienie stanowią: kampania internetowa wsparta konkursem, nośniki reklamy zewnętrznej w ośmiu największych miastach Polski oraz niestandardowe działania PR.
W spocie reklamowym Wargorr jako niezapowiedziany gość dołącza do babskiego wieczoru. Aby wkupić się w łaski jego uczestniczek, dostarcza im jeszcze więcej radości, częstując kobiety Wedlowskimi Deserami.
Kampania wsparta jest aktywnością prowadzoną szerokozasięgowo w internecie oraz social mediach.
W ramach działań PR powstanie Kobiece Miejsce Spotkań – przestrzeń zainspirowana trzema wariantami Wedlowskich Deserów, do której zostaną zaproszone dziennikarki, influencerki i konsumentki.
Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Grandes Kochonos, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, działania PR realizuje 24/7 Communication, natomiast kampanię w internecie – agencja Cosmo.

Czytaj więcej na temat: , , , ,