Kraj

Frisco.pl rozpoczyna zintegrowane działania

Supermarket zachęca do robienia zakupów "w międzyczasie".

Frisco.pl rozpoczyna zintegrowane działania
Supermarket online Frisco.pl wystartował z kolejną zintegrowaną kampanią. Kreacją, produkcją, planowaniem i zakupem wszystkich mediów oraz działaniami marketingu efektywnościowego zajmują się agencje LiquidThread, Mediavest i SMG PM (Publicis Media).
Hasłem jesiennej kampanii Frisco.pl jest “Nie idź na zakupy. Zrób je…”, a koncepcja kreatywna opiera się na dowcipnych, kontekstowych hasłach oraz ilustracjach. Internetowy supermarket w najnowszej kampanii chce udowodnić, że zakupy online na jego stronie są tak proste i szybkie, że można je robić w tzw. międzyczasie, m.in. leniuchując, w kąpieli czy jadąc komunikacją miejską.
Akcja obejmuje radio, internet (m.in. wideo, notyfikacje mobilne) oraz outdoor (billboardy, nośniki w komunikacji miejskiej). Częścią kampanii jest również organizowany przez Frisco.pl konkurs. Zadaniem uczestników, którzy kupią co najmniej jeden z produktów konkursowych, jest dokończenie zdania: “Nie idę na zakupy. Robię je…”. Co tydzień jury wybiera najkreatywniejszą odpowiedź, której autor otrzyma najnowszego iPhone’a 7.
Kampania powstała na bazie nowej, wprowadzonej wiosną br., platformy komunikacji marki. Strategią, kreacją oraz produkcją zajmuje się LiquidThread, strategią komunikacji oraz planowaniem mediów zajmuje się Mediavest, a działaniami marketingu efektywnościowego SMG PM (Publicis Media). Aktywności reklamowe będą prowadzone do końca października br.