Kraj

Call Center Poland prognozuje w br. 50-proc. wzrost przychodów

Firma telemarketingowa Call Center Poland (CCP) prognozuje w tym roku 50-proc. wzrost przychodów, które zamkną się kwotą około 30 mln...

Firma telemarketingowa Call Center Poland (CCP) prognozuje w tym roku 50-proc. wzrost przychodów, które zamkną się kwotą około 30 mln zł. Tak duży wzrost jest odnotowany po wyraźnie słabszym roku 2003, ale i tak znacznie przewyższa ubiegłoroczny spadek, przychody w br. będą największe w całej historii firmy. Zdaniem Katarzyny Swatowskiej, dyr. marketingu CCP, dobre wyniki były możliwe dzięki wzrostowi wydatków klientów na komunikację bezpośrednią, a także pojawieniu się w ofercie firmy nowych wyspecjalizowanych usług. Po telemarketing sięgnęły także branże, które dotychczas z niego nie korzystały, jak np. budowlana, na rynek weszły też nowe firmy, np. tanie linie lotnicze. Call Center Poland rozpoczął również obsługę klientów na rynkach poza Polską, w językach obcych. (TW)