Kraj

Maciej Skóra, Andrzej Kowalczyk i Marcin Płatek dołączają do Nanovo

Firma poszerza ofertę usług i powiększa zespół.

Nanovo, spółka technologiczna specjalizująca się w rozwiązaniach digital signage, poszerza ofertę o nowe rozwiązania customer experience, np. systemy kolejkowe i analitykę zachowań. W tym celu wzmacnia zespół. Tworzeniem i administrowaniem kontentem zajmuje się Maciej Skóra, który wcześniej związany był z agencją Havas Worldwide Warsaw. Do Nanovo dołączył też Andrzej Kowalczyk, który pracował wcześniej m.in. w grupie PZU. W nowym miejscu kieruje zespołem zajmującym się obsługą jednego z najważniejszych klientów firmy, jakim jest Play. Kierowaniem zespołu project management w Nanovo zajmuje się Marcin Płatek, który zdecydował się na dołączenie do zespołu po latach pracy w spółce Emitel. Teraz w jego gestii jest zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za wdrożenia projektów oraz za relację z dostawcami hardware’u. Nowi pracownicy zajmują się obsługą m.in. najbardziej rozwojowych projektów związanych z takimi klientami Nanovo jak Play lub takimi, z którymi firma niedawno rozpoczęła współpracę – np. mBank lub Costa Coffee.