M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania Rainbow "Wakacje dla odmiany"

Maciej Burlikowski | 14 października 2016, 06:00

Kolejna realizacja Fat Baby, Twin i Blueway Com dla touroperatora.

Biuro turystyczne Rainbow Tours (marka: Rainbow) rozpoczyna kampanię reklamującą już ofertę wyjazdów na przyszłoroczne wakacje. Kusi nie tylko rabatami za wcześniejszą rezerwację (40 proc. dla wszystkich do 7 listopada br.), ale także przekonuje, że wakacyjny odpoczynek stanowi znakomitą odmianę od codziennej rutyny.

- W telewizyjnym spocie widzimy sympatyczną rodzinę, która spragniona jest odpoczynku. Zrażona negatywnymi dotychczasowymi doświadczeniami związanymi między innymi z tłumem na plaży biegnie, aby zarezerwować sobie wygodne miejsce. Widać, że chcą odmiany od codzienności, by w pełni móc korzystać z wakacji - mówi Emilia Bratkowska, dyrektor marketingu w Rainbow.

Kampania obejmuje spoty emitowane w telewizji, VoD, kampanię w internecie, OOH oraz materiały w punktach sprzedaży. Strategię i kreację kampanii przygotowały agencje Fat Baby oraz Twin, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Blueway Com.