M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

T-Mobile: Netflix bez opłat na 4 miesiące w najdroższym pakiecie SuperNet

Maciej Burlikowski | 14 października 2016, 06:00

Oferta będzie wspierana kampanią - pierwszą magentowego operatora z udziałem influencerów.

Zgodnie z zapowiedziami (patrz news w MMP24.pl z 22 września br.) firma telekomunikacyjna T-Mobile Polska umożliwia swoim abonentom bezpłatnie dostęp do serwisu Netflix.

Bezpłatny dostęp na cztery miesiące uzyskają abonenci kupujący pakiet Supernet w najdroższej wersji T3 (umowa na dwa lata, pierwsze 6 miesięcy za 1 zł, pozostałe 18 miesięcy za 99,95 zł). Po czteromiesięcznej promocji użytkownicy chcący dalej korzystać z Netfliksa będą musieli już płacić regularne stawki (przypomnijmy - dostępne są trzy abonamenty: za 34, 43 i 52 zł miesięcznie, które różnią się możliwością równoczesnego oglądania na wielu urządzeniach i dostępu do nagrań w jakości HD).

Równolegle z uruchomieniem usługi dla klientów T-Mobile startuje z promującą ją kampanią reklamową. Na jej potrzeby przygotowane zostały trzy 15-sekundowe spoty reklamowe utrzymane w charakterystycznej, czarno-białej konwencji. Filmy przedstawiają codzienne sytuacje, w których dzięki mobilnemu dostępowi do Netfliksa nuda nam nie zagrozi, gdyż do naszych ulubionych seriali mamy dostęp w dowolnym miejscu i czasie. Po raz pierwszy do udziału w reklamowych spotach produktowych T-Mobile zaprosił influencerów: Michała Baryzę, modela i uczestnika IV edycji "Top Model", Zuzannę Kołodziejczyk, modelkę i zwyciężczynię III edycji "Top Model", i Łukasza (Yoczooka) Walaszka, nastoletniego youtubera. Kampania obecna będzie w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, internecie oraz social mediach.
Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Kreacje internetowe przygotował LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.

Netflix informuje, że już ponad 80 proc. materiałów ma polskie napisy, lektora albo obie opcje tłumaczenia.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,