M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Walk z komunikacją nowej marki firmy Express

Katarzyna Kacprzak | 14 października 2016, 06:00

Kampania prowadzona jest pod hasłem "Auto na minuty".

Firma Express wprowadziła na rynek nową markę - Traficar, która oferuje usługę wynajmu samochodów na minuty. Walk jest odpowiedzialny za opracowanie strategii i koncepcji kreatywnej komunikacji marki. Klient został pozyskany w drodze wygranego przetargu.

Samochody Traficar na razie są dostępne w Krakowie, ale docelowo mają się pojawić we wszystkich największych miastach Polski. Kampania wprowadzająca markę na rynek objęła zasięgiem Kraków oraz jego okolice. W ramach współpracy Walk jest odpowiedzialny za realizację wszystkich formatów reklamowych. Walk Creative zajęło się przygotowaniem identyfikacji wizualnej marki oraz materiałów ATL, w tym billboardów, spotów radiowych i niestandardowych formatów reklamowych, m.in. brandingu na biletomaty czy rączki w autobusach. Spoty w dwóch wersjach 30- i 15-sekundowe są emitowane w krakowskich stacjach radiowych, z kolei materiały OOH ukazały się na terenie Karkowa i okolic. Walk Social Media jest odpowiedzialne za realizację działań w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) oraz aktywacji konsumenckich. Walk PR zajęło się działaniami w obszarze media relations.

Partnerami strategicznymi firmy Express w projekcie Traficar są: General Motors Poland oraz Bank BGŻ BNP Paribas.