Zagranica

Doner z pierwszą kampanią dla Nescafe

W Stanach wystartowała pierwsza kampania agencji Doner dla wariantu kawy Nestle Taster's Choice.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fundefined%22%7D
W Stanach wystartowała pierwsza kampania autorstwa agencji Doner dla marki Nescafe Taster’s Choice z portfolio Nestle. Po raz pierwszy od wielu lat marka wystartowała ze wsparciem dla tej marki. Seria spotów prezentuje kawę instant w sposób, który konsumentowi ma pozwolić zapomnieć całkowicie o swoim wyobrażeniu na temat kawy instant. Wyraźnie marka idzie w kierunku próby rehabilitacji wizerunku kategorii.
15-sekundowe spoty eksponują możliwość zachowania smaku i aromatu, bezpieczne i etyczne zbiory. Kampania będzie miała swoje w telewizji, w internecie, w onlinie, a także w postaci działań o charakterze PR. 
Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=EgXFZxiA7bM

(AdWeek)