M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Żywiec świętuje 160-lecie limitowaną edycją Żywca Szampańskiego

Maciej Burlikowski | 14 października 2016, 06:00

Wprowadzeniu nowej specjalności towarzyszyć będą działania reklamowe.

Grupa Żywiec, która w tym roku obchodzi 160-lecie swojej sztandarowej marki Żywiec, postanowiła uczcić ten jubileusz, wprowadzając na rynek limitowaną edycję piwa Żywiec Szampańskie. To piwo jasne warzone ze słodu pszenicznego i jęczmiennego, delikatne w smaku i mocno nagazowane, o 4,8-proc. zawartości alkoholu, w butelkach zwrotnych 500 ml.

Wprowadzeniu nowej specjalności towarzyszyć będą działania, które wpisują się w kampanię celebrującą jubileusz 160-lecia piwa Żywiec. Pod hasłem „Ż Szampańsko” marka komunikować będzie się w telewizji, digitalu, social mediach oraz nośnikach zewnętrznych i w punktach sprzedaży.

Za działania ATL prowadzone w ramach kampanii Żywiec Szampańskie odpowiedzialna jest agencja Ogilvy & Mather. Agencja Just odpowiada za aktywności BTL.

O jubileuszowej kampanii marki Żywiec "Chce się Ż od 160 lat" pisaliśmy w MMP24.pl 30 września br.