Kraj

Chili Communications wprowadza usługę konsultingową o nazwie ComCom

Agencja reklamowa Chili Communications wprowadza do swojego portfolio usługę opracowywania efektywnych strategii komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy o nazwie...

Agencja reklamowa Chili Communications wprowadza do swojego portfolio usługę opracowywania efektywnych strategii komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy o nazwie ComCom. Strategie komunikacji są wypracowywane w oparciu o wszechstronną analizę firmy i jej otoczenia, misję firmy i wizję jej rozwoju, strategię rozwoju produktów i strategię sprzedaży. W Polsce metodę ComCom realizuje Ingemar Kullgren, międzynarodowy konsultant ds. zarządzania, pracujący od 25 lat w agencjach w Szwecji, Rosji i w Polsce. Chili Communications zamierza tę usługę proponować swoim aktualnym i potencjalnym klientom. Obecnie wśród klientów Chili Comunnications znajdują się m.in.: Link4, Amis Medica, GM General Motors, Tele2. (MKS)