Kraj

Scandinavian Tobacco SA wspiera wizerunek papierosów Cristal

Agencja reklamowa V&P wspólnie ze Scandinavian Tobacco SA przygotowała ogólnopolską akcję informacyjną dotyczącą papierosów marki Cristal. Agencja współuczestniczyła w projekcie...

Agencja reklamowa V&P wspólnie ze Scandinavian Tobacco SA przygotowała ogólnopolską akcję informacyjną dotyczącą papierosów marki Cristal. Agencja współuczestniczyła w projekcie – odpowiadała za kreację oraz przygotowanie materiałów i działań wspierających. Celem akcji było przede wszystkim odświeżenie wizerunku marki i przedstawienie jej jako produktu o wyjątkowym, mentolowym smaku. Podstawowym narzędziem wykorzystanym do komunikacji była wprowadzona do obrotu handlowego limitowana edycja opakowań. Działania poprzedziły badania konsumenckie, w których 76 proc. badanych stwierdziło, iż bardzo podoba się im nowe opakowanie, a aż 92 proc. wyraziło chęć zakupu papierosów Cristal w nowej limitowanej edycji. Dodatkowym elementem przedsięwzięcia był konkurs pod hasłem “Wycieczka na szczyt świeżości”, który komunikowany był za pomocą składanej ulotki (insertu) umieszczonej w paczkach papierosów Cristal. Do wygrania były cztery dwuosobowe wycieczki krajoznawcze. W konkursie mogła wziąć udział każda pełnoletnia i paląca osoba, która m.in. do zgłoszenia dołączyła propozycję dokończenia zdania “Cristal kojarzy mi się ze szczytem świeżości, bo…” oraz wskazała wycieczkę, na którą chciałaby pojechać. Na zwycięzców – autorów najciekawszych wypowiedzi – czekały atrakcyjne wycieczki w okolice Kilimandżaro, Machu Picchu, Fudżi i Mount Everest. (JP)