Kraj

Matka Natura tłoczy soki w nowej kampanii Horteksu

Po raz kolejny za kreację spotu odpowiada Opus B.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D187308581%22%7D
W nowej odsłonie kampanii marki Hortex powracają Matka Natura i jej przyjaciele. Tym razem kampania promuje nową linię Soków Tłoczonych Hortex. Za kreację ponownie odpowiada Agencja Opus B.
W tej odsłonie Matka Natura, Pan Hortex oraz zaangażowany zając Marian prezentują proces tworzenia soków z nowej linii Soków Tłoczonych Hortex. Do wyboru są trzy warianty: z jabłek, z jabłek z czarną porzeczką oraz jabłek z mango.     
Reklama w wersji 30 s emitowana będzie od 14 października w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Koncepcję kreatywną kampanii TV, scenariusz spotu oraz nadzór nad produkcją powierzono po raz kolejny agencji Opus B. Produkcję zrealizowała Papaya Films, z reżyserem Tadeuszem Śliwą, a postprodukcję Film Garden. Media zaplanował i zakupił dom mediowy OMD.