W nowej odsłonie kampanii marki Hortex powracają Matka Natura i jej przyjaciele. Tym razem kampania promuje nową linię Soków Tłoczonych Hortex. Za kreację ponownie odpowiada Agencja Opus B.
W tej odsłonie Matka Natura, Pan Hortex oraz zaangażowany zając Marian prezentują proces tworzenia soków z nowej linii Soków Tłoczonych Hortex. Do wyboru są trzy warianty: z jabłek, z jabłek z czarną porzeczką oraz jabłek z mango.
Reklama w wersji 30 s emitowana będzie od 14 października w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Koncepcję kreatywną kampanii TV, scenariusz spotu oraz nadzór nad produkcją powierzono po raz kolejny agencji Opus B. Produkcję zrealizowała Papaya Films, z reżyserem Tadeuszem Śliwą, a postprodukcję Film Garden. Media zaplanował i zakupił dom mediowy OMD.