W pierwszych dziewięciu miesiącach br. Fiat Chrysler Automobiles producent samochodów pod markami: Fiat, Alfa Romeo, Lancia/Chrysler, Jeep i Maserati, sprzedała łącznie na świecie blisko 768 tys. samochodów, o 15,3 proc. więcej w porównaniu z ub.r.
W Polsce sprzedaż FCA wzrosła w tym roku o 13,1 proc. We Włoszech wzrost wyniósł 20,3 proc., w Niemczech – 10,4 proc., we Francji – 11,3 proc., a w Hiszpanii – 24,4 proc.
W wynikach FCA dominuje ocywiście marka Fiat (auta tej marki sprzedały się w br. w liczbie 580,7 tys. szt.). Na pierwszym i drugim miejscu najlepiej sprzedających się modeli były Fiat 500 i Panda. W Polsce sprzedaż samochodów marki Fiat wzrosła w br. o 17,4 proc. Sprzedaż Alfa Romeo była praktycznie na poziomie równym z ub.r. (wzrost o 1,2 proc.).