M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"The Walking Dead" z mocnym wsparciem marketingowym

Katarzyna Woźniak | 24 października 2016, 06:00

Kanał Fox wspiera intensywnie emisję swojego serialu o nieboszczykach.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 19 października, stacja Fox intensywnie promuje nowy sezon serialu "The Walking Dead". Polska premiera telewizyjna najnowszej serii odbędzie się zaledwie 18 godzin po premierze w USA – w poniedziałek 24 października o godzinie 22:00 w kanale Fox.
Premierę najnowszej serii wspierają intensywne działania marketingowe, obejmujące m.in. spoty emitowane na antenach kanałów z portfolio Fox Networks Group (Fox, Fox Comedy, National Geographic Channel, Nat Geo Wild i Nat Geo People) oraz promocję na kanałach z grupy Polsat i tych sprzedawanych przez Polsat Media. Promocja obejmuje również reklamy w wybranych tytułach prasowych, portalach, na stronach o tematyce filmowo-telewizyjnej oraz w serwisach społecznościowych (YouTube, Facebook). Działaniom promocyjnym towarzyszy także kampania SEM. Ponadto w wagonach oraz na stacjach warszawskiego metra umieszczono reklamę w formie wideo. Za kreację odpowiedzialny jest dział marketingu Fox Networks Group Poland. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Vizeum. Działania PR wspiera agencja Grayling Poland.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,