M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cezary Sochacki business development directorem w Move Media

Piotr Machul | 24 października 2016, 06:00

Będzie odpowiadał za rozwój biznesu firmy.

Cezary Sochacki objął stanowisko business development directora w spółce Move Media. To nowe stanowisko w firmie.

Move Media to firma specjalizująca się dostarczaniu kontentu wideo na nośniki DOOH (digital out of home) umieszczone w klubach fitness i sieciach sklepowych. Ma własną sieć nośników DOOH (ponad 2,7 tys. zlokalizowanych w 170 miastach). 

Sochacki ostatnio był m.in. prezesem fundacji Krajowe Centrum Kompetencji, koordynował kampanię społeczną "Kocham. Nie biję". Wcześniej był client service directorem Posterscope Poland. Sochacki związany jest z rynkiem reklamy od 20 lat. W latach 1996-2000 zdobywał doświadczenie w biurach reklamy prasy m.in. "Gazety Wyborczej". Od 2000 do 2007 r. pracował dla domu mediowego Mindshare Polska. Jako client service manager, a potem client service director tworzył kampanie dla takich klientów, jak: Ford, Volvo, Samsung, Nike, Inteligo czy Kimberly-Clark. Równolegle zajmował się kontrolą realizacji aktywności OOH domów mediowych Mindshare Polska i The Media Insight oraz odpowiadał za negocjacje tych agencji w ramach Group M. W latach 2007-2013 związany był z agencją ambientową New Look Advertising.

Piano Group, będąca właścicielem m.in. Move Media, pod koniec listopada 2015 r. podpisała umowę inwestycyjną z Benefit Development, na mocy której stała się właścicielem spółki Benefit Multimedia, operatora DOOH i BTV działającej w klubach fitness na terenie całej Polski. Biuro reklamy Move Media przejęło wtedy rolę sprzedającego czas emisyjny BTV. 

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,