M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Generations z trzema nowymi osobami

Katarzyna Kacprzak | 25 października 2016, 06:00

Agencja powiększa działy new business, PR i strategii.

Agencja Generations powiększa zespół. Nowe osoby to: Ewa Rostalska, Beata Sadowska oraz Mateusz Miłobędzki.

Ewa Rostalska została senior art directorem w dziale new business. Z reklamą związana od 12 lat. Wcześniej pracowała w działach kreacji McCann Worldwide Warsaw, Change Integrated, One Eleven, Fenomem i Harvard Business Review Polska. Pracowała m.in. dla marek USP Zdrowie, PZ Cussons, Polkomtel, Play, Nestle, Algida, MasterCard, Raiffaisen Polbank, Millennium Bank, Wizzair, PLL LOT, Astra Polska, Kino Praha, Google, Hochland,
Winiary, Amica czy Netia.

Beata Sadowska w Generations pełni rolę PR managera odpowiedzialnego za komunikację wewnętrzną oraz zewnętrzną. Z branżą PR związana od 14 lat. Wcześniej pracowała jako senior associate w departamencie
komunikacji marketingowej Hill+Knowlton Strategies. Do jej zawodowego portfolio należy praca dla takich marek i firm, jak: Lidl, Netto, PepsiCo. (Pepsi, Pepsi Max, Lipton Ice Tea i Górska Natura), Unilever (Knorr), Kompania Piwowarska (Peroni), Coty, Mattel, TUI, Diageo (Smirnoff Black) oraz centrów handlowych - Galerii Mokotów i Złotych Tarasów.

Mateusz Miłobędzki, strateg w Generations, odpowiadać będzie za dalszy rozwój kompetencji strategicznych
agencji w działaniach skierowanych do rodzin i segmentu young. Z marketingiem związany od początku 2010 r.
Wcześniej pracował jako senior strategic planner w 4Frame dla m.in. Nestle, Danone, P&G, Coty, Microsoft oraz Maxi Zoo.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,