M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TVN Media oprócz telewizji zajmie się także brokerką wideo w internecie

Maciej Burlikowski | 25 października 2016, 06:00

Na czele utworzonej w tym celu jednostki Premium Digital stoi Kinga Kucharska, która przeszła z Polsat Media.

TVN Media, firma zajmująca się w Grupie TVN reklamowymi usługami brokerskimi dla innych nadawców telewizyjnych, rozszerza profil działalności o ofertę także dla wydawców wideo online. W ramach TVN Media utworzono w tym celu Premium Digital, siostrzaną strukturę do telewizyjnej brokerki Premium TV. Na jej czele stoi Kinga Kucharska, która dołączyła do TVN Media w czerwcu br. na stanowisku dyrektora ds. rozwoju Premium Digital.

- Wraz ze wzrostem wydatków przeznaczanych na wideo online widzimy, że reklamodawcy coraz częściej poszukują odpowiedniego kontekstu oraz bezpiecznego środowiska dla promocji swoich marek. Takie podejście przekłada się na zwiększoną efektywności w dotarciu do konsumenta. Celem Premium Digital jest zaoferowanie rozwiązań reklamowych, które spełnią oczekiwania klientów i pomogą wydawcom treści lepiej monetyzować własne zasoby - mówi Kinga Kucharska. - Premium Digital jest naturalnym kierunkiem naszego rozwoju, bardzo dobrze uzupełniającym obecną ofertę telewizyjną Premium TV. Naszym celem długookresowym jest stworzenie szerokiej oferty multiscreenowej, która najefektywniej odzwierciedli zmiany w konsumpcji mediów.

- Już teraz TVN ma bardzo silną pozycję na rynku wideo, a dzięki współpracy z innymi wydawcami będziemy mogli tworzyć jeszcze atrakcyjniejsze produkty reklamowe. Podobnie jak w przypadku Premium TV wierzymy, że w dynamicznie rosnącym środowisku wideo możemy generować korzyści dla wydawców i reklamodawców - przekonuje Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV.

Kinga Kucharska ma 17-letnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej, przez 12 lat związana była z grupą WPP, gdzie zaczynała od zakupów reklamy prasowej w MediaCom Warszawa, a od stycznia 2010 r. z GroupM, gdzie jako trading director odpowiadała za digital i media nietelewizyjne. Od maja 2013 r. pełniła funkcję dyrektora ds. sprzedaży mediów nietelewizyjnych w Polsat Media, gdzie odpowiadała za sprzedaż powierzchni reklamowej w media online, m.in internetowej telewizji Ipla.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,