Kraj

Discovery Media dla marki Merrell

Kreacja promuje buty z serii lifestyle i nawiązuje do przesłania marki: "Do what’s natural".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_OigAlwLUkA%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Od poniedziałku w kanale Discovery Channel można oglądać spot premium przygotowany przez zespół Discovery Media dla marki Merrell (dystrybuowana przez Amersport Group). Kreacja promuje buty z serii lifestyle i nawiązuje do przesłania marki: “Do what’s natural”.
Profil Discovery Channel ma współgrać z charakterem marki Merrell, która zachęca do aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu, podejmowania nowych wyzwań i pokonywania własnych słabości.
Koncepcja spotu stworzona została przez zespół Discovery, a projekt zrealizowany był we współpracy z marką Merrell. Film na zlecenie Discovery wyprodukował dom produkcyjny Timecode. Realizacja planu zdjęciowego miała miejsce w Warszawie. Spot można oglądać na Discovery Channel oraz na stronie internetowej marki Merrell, stronach klientów i kampanii online.
Wśród klientów zespołu Brand Partnership Discovery Media znajdują się m.in.: Grupa Żywiec, PGE, Polpharma, Samsung, Volkswagen.