Kraj

Media Markt świętuje 18. urodziny

Kampanię wizerunkową przygotowały: Demner, Merlicek & Bergmann, Ideal Ideal, Redblue (Monachium), GoldenSubmarine, Lubię To i Universal McCann.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6_1QYJWwTck%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Sieć handlowa Media Markt (Media Saturn Holding) świętuje 18 lat obecności na polskim rynku. 26 października startuje nowa kampania wizerunkowa pod hasłem “Też masz czasem osiemnaście lat?”. Szeroko zakrojone działania komunikacyjne obejmą telewizję, radio, prasę i internet.

30- i 15-sekundowe spoty pod hasłem “Też masz czasem osiemnaście lat?” będą emitowane w kilku różnych wersjach. Kampania obejmie telewizję (TVN, TVP1, TVP2, Polsat i kanały tematyczne), radio (RMF FM, Radio Zet, Polskie Radio Trójka i Czwórka, Radio Eska, RMF Maxxx) oraz internet (Wirtualna Polska, Onet, Interia, YouTube, Gazeta.pl, Facebook, serwisy VoD).

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja Demner, Merlicek & Bergmann, a za produkcję – agencja Ideal Ideal. Kreacje w prasie zostały przygotowane przez agencję Redblue z Monachium (wewnętrzna agencja holdingu), natomiast w internecie – przez GoldenSubmarine. Za kampanię w social mediach odpowiada agencja Lubię To. Planowanie i zakup mediów realizowane jest we własnym zakresie przez dział planowania mediów Media Saturn Holding we współpracy z Universal McCann (TV).

Sieć Media Markt to aktualnie 58 sklepów.