Kraj

Model Rexton pozostanie priorytetem marketingowym Almeco w 2005 r.

Rexton będzie w 2005 r. wciąż flagowym i najintensywniej wspieranym reklamowo modelem marki SsangYong w Polsce. Monika Krzesak, rzecznik spółki...

Rexton będzie w 2005 r. wciąż flagowym i najintensywniej wspieranym reklamowo modelem marki SsangYong w Polsce. Monika Krzesak, rzecznik spółki Almeco, wyłącznego dystrybutora aut SsangYong na Polskę, zapowiada, że być może w drugim półroczu 2005 r. zostanie wprowadzony na polski rynek nowy model – siedmioosobowy multivan, który obecnie debiutuje na rodzimym rynku SsangYonga – w Korei. – Nie wiadomo na pewno, czy model ten trafi na nasz rynek. Jeżeli znajdzie się w sprzedaży, będzie dla nas numerem dwa – najważniejszy wciąż pozostanie Rexton – mówi Monika Krzesak. Według jej zapowiedzi pierwsza większa kampania reklamowa Rextona w przyszłym roku będzie miała miejsce wiosną (prawdopodobnie rozpocznie się na początku marca). Wcześniej, w okresie grudzień-styczeń, spółka przeprowadzi jeszcze minikampanię prasową modelu Musso Sport, kierowaną wąsko do myśliwych i leśniczych. Almeco współpracuje w zakresie przygotowywania kampanii z agencją reklamową Marketing Plus. Almeco została importerem SsangYong w kwietniu br. Wcześniej importowała do Polski samochody marki Saab, którą obecnie zajmuje się General Motors Poland. SsangYong to marka pozycjonująca się jako wyspecjalizowana w kategorii samochodów sportowo-użytkowych (SUV). Od września br. polscy kierowcy mogą kupować modele: Musso, Musso Sports, Korando oraz Rexton. Spółka ma obecnie kilka salonów SsangYong w Polsce – w ciągu trzech lat ma powstać kolejnych 15. (MG)