Kraj

PwC Polska wraz z Fish Ladder promują fintech i start-upy [wideo]

Program dotyczy Europy Środkowo-Wschodniej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fs3hPUsQ7Qfs%22%7D
Zespół Fish Ladder wraz z PwC przygotował krótki spot zachęcający start-upy z Europy Środkowo-Wschodniej do uczestnictwa w programie akceleracyjnym Startup Collider. W programie uczestniczyć będą przede wszystkim start-upy z sektora fintech, dlatego utwór ma nawiązywać do technologii kojarzonych z tą branżą, takich jak sztuczna inteligencja i nauczanie maszynowe, rozwiązania blockchain oraz Internet of Things.

– Warszawa i Polska stają się coraz atrakcyjniejszym miejscem dla rozwijania projektów technologicznych i biznesowych. Warto o tym opowiadać w nowoczesny sposób, podkreślając, że talentem i kreatywnością nie ustępujemy innym ośrodkom. Staraliśmy się zakorzenić taki przekaz w naszym materiale, bawiąc się tą krótką formą – dodaje Łukasz Alwast, project manager w Fish Ladder, w zespole projektów specjalnych Platige Image.
Reżyserią i animacją spotu zajął się Piotr Adamczyk. Za zdjęcia odpowiadał Marek Marlikowski, natomiast za udźwiękowienie Jakub Pietrzak ze studia Juice.