M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kanały z MUX8 będą się wspólnie promować

Piotr Machul | 2 listopada 2016, 06:00

W kampanię nie angażują się stacje TVP.

Operatorzy kanałów, które trafią na MUX8, organizują wspólną kampanię reklamową. – Chcemy przede wszystkim dotrzeć do potencjalnych widzów  z informacjami na temat tego, co to jest MUX8 i w jaki sposób zyskać dostęp do naszych stacji. Nie planujemy natomiast wspólnej  promocji oferty programowej poszczególnych kanałów – wyjaśnia Jerzy Straszewski, prezes Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej (PIKE), jedego ze współwłaścicieli stacji ZoomTV, która rozpoczęła nadawanie w ramach MUX8 pod koniec października br.

W projekt wspólnej kampanii zaangażowały się firmy: Cable Television Networks & Partners (w tym PIKE i Fundacja Piksel), Green Content/Agora (nadawca kanału Metro TV), TV Spectrum/ZPR Media (nadawca Nowa TV) i Wirtualna Polska (kanał WP1). W kampanię nie włączyła się TVP, która na MUX8 ma zagwarantowane miejsce dla dwóch kanałów.

Wspólne działania nadawców rozpoczną się w pierwszej połowie listopada br. Budżet kampanii nie został ujawniony. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,