M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bank wysyła zapracowanych przedsiębiorców do... kina

Maciej Burlikowski | 2 listopada 2016, 06:00

MBank postanowił w nietypowy sposób zadbać o klientów biznesowych.

MBank (Grupa Comerzbank) postanowił z nietypową akcją zwrócić się do klientów biznesowych, przedsiębiorców.  
Bank zapytał swoich klientów firmowych, ile czasu spędzają w pracy i czy potrafią znaleźć chwilę na odpoczynek. Blisko 65 proc. z nich codziennie pracuje ponad dziewięć godzin, a 12 proc. nawet powyżej 12 godzin. Często w firmie są też w weekend - ponad 80 proc. badanych (z czego 58 proc. robi to raz lub dwa razy w miesiącu, a 32 proc. w każdy weekend). Pozostały do dyspozycji czas najchętniej spędzają aktywnie: 42 proc. z nich ćwiczy, a 15 proc. spaceruje. Co piąty relaksuje się podczas weekendowych wyjazdów. Przedsiębiorcy w wolnym czasie lubią też chodzić do kina i oglądać telewizję.

- Wiemy, że przemęczenie obniża koncentrację i powoduje, że wolniej wykonujemy nawet proste zadania. Dlatego postanowiliśmy nagrodzić przedsiębiorców za ich ciężką pracę i dać im szansę, aby na chwilę zwolnili. Zapraszamy ich na darmowy seans do kina – mówi Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu detalicznego mBanku.

Zarówno obecnych, jak i potencjalnych klientów biznesowych bank zachęca do wypełnienia ankiety na stronie. W zamian nagrodzi wszystkich biletami do kina. Najbardziej pomysłowych przedsiębiorców, którzy zdradzą swoje sposoby na skuteczne "naładowanie baterii", bank nagrodzi dodatkowo ośmioma voucherami na weekendowy wyjazd do wybranej stolicy europejskiej. Na stronie akcji można także sprawdzić poziom swojego zmęczenia i dowiedzieć się, jak wpływa on na podejmowanie decyzji. Przedsiębiorca przekona się o tym, wykonując kilka prostych testów.

Akcja skierowana jest zarówno do obecnych, jak i potencjalnych klientów banku. Z tą różnicą, że pierwsi proszeni są o polecenie mBanku innemu przedsiębiorcy. Każdy klient może wskazać pięć osób, a każda z nich dostać podwójną wejściówkę do kina. Kampania potrwa do końca listopada br. Przygotowały ją agencja VML Poland i dom mediowy MindShare. 

Czytaj więcej na temat: ,