M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MBank: #SłowaMająMoc

Maciej Burlikowski | 3 listopada 2016, 06:00

MBank dzięki historiom swoich klientów chce wzmocnić wizerunek. Akcję przygotowała agencja VML.

Bank mBank (grupa Commerzbank) przygotował internetową akcję i kampanię pod hasłem: "#SłowaMająMoc". Na przygotowanej specjalnie stronie internetowej klienci banku mogą opisać sytuację, gdy pracownik banku (np. konsultant infolinii, pracownik w oddziale mBanku) w dowolnej codziennej sytuacji pozytywnie ich zaskoczył. Dzięki hashtagowi #SłowaMająMoc każdy komentarz zostanie odnaleziony i przekazany pracownikom banku. Komisja konkursowa banku nagrodzi autorów dziewięciu najciekawszych historii upominkami (voucherami na 500 zł na zakupy w Allegro.pl, WyjatkowyPrezent.pl, Travelpass.pl lub Empiku - salony lub sklep internetowy). Takie same nagrody otrzyma także dziewięciu wyróżnionych pracowników banku.    

Na potrzebny akcji agencja VML Poland przygotowała stronę internetową oraz film opublikowany na fanpage’u marki oraz na jej kanale YouTube. Działania w ramach pierwszego etapu kampanii prowadzone będą do 23 grudnia br.

Czytaj więcej na temat: , , ,