M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Anna Czuż i Wojciech Kowalik w Ogilvy & Mather

Katarzyna Kacprzak | 3 listopada 2016, 06:00

Nowy team kreatywny w agencji.

Do działu kreacji Ogilvy & Mather dołączyli Anna Czuż oraz Wojciech Kowalik, tworząc zespół kreatywny.

Anna Czuż poprzednio związana z agencją Publicis, pracowała na stanowisku art directora m.in. dla takich klientów, jak: L'Oréal, Garnier, Oriflame, Sanofi, Orange, Bank BGŻ BNP Paribas, Animex.

Wojciech Kowalik w branży reklamowej pracuje od pięciu lat. Karierę rozpoczął od takich agencji jak Saatchi & Saatchi, Karmarama (UK), LBi i VCCP Digital. W Polsce wcześniej był związany z Saatchi & Saatchi, Cheil Poland
oraz Isobar, w których współtworzył takie kampanie jak "Bardzo dobre maniery” (PCK), "Wine ink" (Casa Mariol), "Listen to the movies" (Samsung Soundbar), "Cheer with pack" (Tic Tac) czy "Welcome signs" (Fundacja Itaka).
Ostatnie 18 miesięcy spędził w Fallon Prague, agencji kreatywnej globalnie obsługującej firmę Škoda Auto, jako senior copywriter, gdzie współtworzył m.in. kampanie "Born on bikes" (Škoda Auto – Tour de France 2015), "Meet the Velo Family" (Škoda Auto – Tour de France 2016) oraz "Unbreakable promises" (Škoda Auto). Ma na koncie nagrody z takich festiwali jak Cannes Lions, D&AD, Eurobest, Clio, Golden Drum, ADC Czech, PIAF, One Show, KTR oraz Innovation AD. Jest członkiem Art Directors Club Czech Republic oraz D&AD.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,