M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Compensa reklamuje się w mediach - "Żadnych ale"

Maciej Burlikowski | 3 listopada 2016, 06:00

Kampanię przygotowały agencja S4 i Polsat Media.

Towarzystwo ubezpieczeniowe Compensa (Vienna Insurance Group) reklamuje się w telewizji i radiu. Spoty prezentują ofertę w zakresie ubezpieczeń majątkowych i na życie. Hasłem kampanii "Compensa. Żadnych ale" ubezpieczyciel zwraca uwagę na wymówki, którymi usprawiedliwiany jest brak ubezpieczenia. Każda z wymówek została przedstawiona jako rysunkowy AL, postać towarzysząca bohaterom na każdym kroku.

- Spot jest zarówno reklamą wizerunkową, jak i produktową, bo pojawiają się w nim wszystkie oferowane przez Compensę ubezpieczenia, m.in. komunikacyjne, mieszkaniowe czy na życie. Zdecydowaliśmy się na przekaz skierowany do szerokiej grupy odbiorców. Z jednej strony pokazujemy, że oferta naszych produktów jest kompleksowa, z drugiej podkreślamy, że ubezpieczenia znajdują zastosowanie w naprawdę wielu codziennych sytuacjach i każda osoba może z nich skorzystać - mówi Karolina Szczepaniak, dyrektor biura marketingu i PR Compensy.

Spoty telewizyjne emitowane są w TV Polsat i stacjach tematycznych Grupy Polsat, spoty radiowe zaś w grupie RMF oraz Eurozet (łącznie ok. 120 rozgłośni).

Kampania telewizyjna została przygotowana przez Polsat Media, natomiast spot radiowy przygotowała agencja S4 z Krakowa, która odpowiedzialna była także za planowanie i zakup czasu antenowego w radiu.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,